Bent u als bedrijf op zoek naar een calculator? Overweegt een medewerker een overstap als calculator?

Bedrijven in de bouw, infra en techniek investeren in mensen. Deze sectoren blijven groeien en hebben in de komende jaren veel mensen nodig. Steeds vaker stappen mensen succesvol over naar een baan in de bouw, infra of techniek, mede dankzij het persoonlijke traject Je gaat het maken.

Wat gaan we doen

Als potentiële zij-instromer horen medewerkers de ervaringen van een calculator en krijgen zij informatie over de opleiding. Als bedrijf hoort u de ervaringen van een collega-bedrijf. We vertellen u alles over het persoonlijke traject en de mogelijkheden die de sector heeft voor zowel zij-instromers als bedrijven. Daarnaast is de adviseur arbeidsmarkt, die het persoonlijk aanspreekpunt is voor zowel zij-instromers als bedrijven aanwezig. En natuurlijk is er tijdens de lunch tijd voor zij-instromers en bedrijven om met elkaar kennis te maken.

Meld u aan

Bent u ondernemer en wilt u de ervaringen horen van een collega? Of wilt u een geïnteresseerde zij-instromer of bedrijf ontmoeten?

Vul het aanmeldformulier hier in.

Praktische informatie Datum: 31 mei 2022, 11.00 – 13.30 uur Locatie: Stam + De Koning Bouw, Dillenburgstraat 25a, Eindhoven

Voor meer informatie kunt u terecht op de website https://jegaathetmaken.nl/.

“Je gaat het maken – in de bouw en infra” is een website in opdracht van het stimuleringsprogramma behoud vakkrachten. Dit stimuleringsprogramma is een initiatief van de werkgevers en werknemers in de bouw en infra: Aannemersfederatie Nederland, Bouwend Nederland, WoningBouwersNL, Vereniging van Waterbouwers, FNV Bouwen en Wonen en CNV Vakmensen.