Op 8 november wordt van 15.30 tot 17.30 uur een themamiddag georganiseerd over verkopen, kopen of overdracht van een bedrijf.

1. Tijdens de workshop zal Ben olde Hartman spreken over koop en verkoop van een onderneming:

a. Hoe vind je de juiste overnamekandidaat?

b. Hoe verloopt een overname (proces)?

c. Wat is de waarde van een bedrijf?

d. Wat zijn de valkuilen?

e. Aandachtspunten bij familieoverdracht

Olde Hartman Advies B.V. heeft meer dan 500 overnames afgerond en heeft veel ervaring met het begeleiden van jonge ondernemers en verkopers.

2. Kees van de Graaf van Baggerbedrijf De Boer – Dutch Dredging over zijn ervaring en lessons learned bij de overdracht van het familiebedrijf in 2014. Tegelijkertijd zal Kees u meenemen in de manieren waarop de komende generatie bij het bedrijf betrokken wordt. Over het belang om goede afspraken te maken met alle betrokkenen in de familie en daar ook tijdig mee te beginnen! Verwacht een praktisch verhaal over de uitdagingen en kansen.

3. Jacko en Geuje Rook van Rook Bouw over hun ervaring over de overdracht van het familiebedrijf in de periode 2013 – 2022. Beide mannen zullen hun kant van de bedrijfsoverdracht toelichten. Geuje over het overdragen en Jacko over het overnemen van het bedrijf. Hoe ze dit traject hebben ervaren en wat voor hun belangrijke en voorwaardelijke items waren om tot een succesvolle overdracht te komen.

Zoals gezegd wordt deze themamiddag gehouden op 8 november van 15.30 tot 17.30 uur (inloop om 15.00 uur) in ons kantoor in Veenendaal

Aansluitend aan de workshop, rond 17.30 uur, nodigen wij u graag uit voor een buffet in ons bedrijfsrestaurant. Laat u ons weten of wij u kunnen verwelkomen bij de workshop en/of bij het buffet?

Aanmelden voor deze workshop kan via secretariaat@aannemersfederatie.nl