In aanloop naar de verkiezingen wordt dit jaar vooral gevraagd naar de verwachtingen en wensen die ondernemers hebben voor een nieuw kabinet. Waar moeten de nieuwe bewindspersonen vooral mee aan de slag? Waar liggen momenteel de grootste uitdagingen en belemmeringen voor uw onderneming?

Belangrijk is dat ook de bouw - en infrasector, naast alle andere sectoren en grootteklassen van bedrijven, in de peiling goed vertegenwoordigd is. Wij zouden het daarom zeer op prijs stellen als u wilt meedoen en de vragen via deze link zou willen invullen. De enquete wordt gesloten op 15 oktober.  Het invullen kost slechts enkele minuten van uw tijd.

Het onderzoek wordt begeleid door onafhankelijk marktonderzoeksbureau Direct Research uit Amsterdam. Uw anonimiteit in dit onderzoek is gewaarborgd.